خبرگزاری موج- هنوز تکلیف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران مشخص نشده است. مهدی مفیدی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با اعلام این خبر افزود: طی سال‌هایی که نمایشگاه خودرو تهران برگزار نشد شاهد برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو خوبی در سراسر کشور بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران به دلیل محدودیت‌هایی، طی سه سال گذشته برگزار نشده است و در حال حاضر نیز به دلیل فعالیت‌های عمرانی اطراف نمایشگاه از موقعیت خوبی برای برگزاری آن برخوردار نیست.

مفیدی ادامه داد: قرار است پس از پایان فعالیت‌های عمرانی اطراف نمایشگاه بین‌المللی تهران، در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو تهران تصمیم‌گیری‌ صورت گیرد که آیا در همین محل و یا در مکان‌های دیگر شاهد برپایی این نمایشگاه جذاب باشیم.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در برنامه کاری سازمان گسترش قرار ندارد.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص اینکه با عدم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات و ... از این فرصت به نفع خود بهره‌برداری خواهند کرد، گفت: نمایشگاه خودرو فقط نباید در تهران برگزار شود چراکه نمایشگاه‌های دیگر هم بین‌المللی و هم نمایشگاه خودرو هستند و تاکنون از جایگاه خوبی برخوردار بوده‌اند.