گروه خودرو- احمد خادم‌المله، مدیرعامل مستعفی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، روز گذشته طی حکمی از سوی منوچهر منطقی، مدیرعامل ایران‌خودرو، به مدیریت ارتباطات این شرکت منصوب شد. به گزارش خبرنگار ما، خادم‌المله پیش از این نیز در ایران خودرو مشغول فعالیت بوده و از روز گذشته به طور رسمی در راس هرم مدیریت ارتباطات بزرگ‌ترین شرکت خودروساز خاورمیانه قرار گرفت.

گفته می‌شود وی ارتباط خوبی با رییس‌جمهور دارد و پس از استعفا از مدیرعاملی ایرنا قرار بوده به عنوان دیپلمات در یکی از سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور مشغول به کار شود.

پیش از وی، محمدرضا عرب عهده‌دار این سمت بود که شنیده می‌شود از این پس به عنوان قائم مقام خادم‌المله در ایران‌خودرو به فعالیت خواهد پرداخت.

عرب طی مدیریت چند ماه خود، توانست ارتباط خوبی را با خبرنگاران ایجاد کند و با برگزاری نشست‌های مختلف مطبوعاتی اخبار مربوط به این شرکت را در اختیار خبرنگاران قرار دهد. این در حالی است که بر خلاف ایران‌خودرو، سایر شرکت‌های خودروساز همواره از خبرنگاران فاصله گرفته‌اند و افکار عمومی را کمتر در جریان اخبار مربوط به شرکت‌های خود قرارداده‌اند.

به اعتقاد بسیاری از خبرنگاران، در میان شرکت‌های خودروساز داخلی، ایران‌خودرو تاکنون برخورد مناسب‌تری با رسانه‌ها داشته است. اما تفکر حاکم بر مدیریت سایر شرکت باعث شده تا آنها در حاشیه سکوت کار خود را ادامه دهند.