گروه بهمن با تولیدات سه شرکت خودروساز خود در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و خدمات شهری حضور فعال خواهد داشت. مهرداد امینی، مدیر روابط عمومی گروه بهمن ضمن بیان مطلب فوق در خصوص برپایی نمایشگاه حمل‌و‌نقل و خدمات شهری خاطرنشان کرد: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت حمل‌و‌نقل و خدمات شهری TITAF ۲۰۰۶ که به مدت ۴روز از ۲۸ آذرماه لغایت یک دی‌ماه، سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، فرصتی مناسبی است تا شرکت‌های بزرگ خودروساز از طریق تولیدات خود در زمینه خدمات شهری و عمومی آخرین فناوری روز را در معرض نمایش قرار دهند.

وی در ادامه افزود: گروه بهمن نیز با تولیدات سه شرکت خودروساز خود در نمایشگاه TITAF ۲۰۰۶ حضور فعالی خواهد داشت که در این راستا می‌توان به شرکت‌های بهمن دیزل تولیدکننده انواع کامیون و کامیونت، بهمن‌موتور تولیدکننده انواع خودروهای سبک، سواری، ون‌ و وانت و همچنین شرکت پارس بوشونگ تولیدکننده انواع خودروهای خاص خدمات شهری اشاره کرد.

مهندس امینی در خصوص جدیدترین محصولات گروه بهمن اظهار داشت: در نمایشگاه حمل‌و‌نقل و خدمات شهری، گروه بهمن در بخش دیزل، کامیون‌های ایسوزو ۲/۵تن NKR، کامیونت ایسوزو ۸تن NQR و بالاخره کامیونت NRP ؟۶تن را ارائه می‌کند که این تولیدات از قدرت مانور و کاربری بالایی برخوردار هستند.

به طوری که قابلیت استفاده در حمل‌و‌نقل مواد غذایی، زباله پرس‌کن، حمل نوشابه و ... را دارا هستند. مدیر روابط عمومی گروه بهمن به دیگر محصولات شرکت اشاره کرد و گفت، شرکت بهمن موتور نیز جدیدترین تولید ون در سه کلاس سقف کوتاه، متوسط و بلند به نام نارون را در معرض دید عموم قرار می‌دهد که کاربری آن در حمل مسافر، آمبولانس و ... است، در حالی که شرکت پارس بوشونگ محصولاتی چون برف‌خور، برف‌روب، نمک‌پاش، جاروب شهری و ... را در نمایشگاه مذکور ارائه خواهد داد.