عضو هیات مدیره شرکت رنو-پارس تاکید کرد: تولید انبوه خودرو تندر موسوم به ال -۹۰ به طور قطع از ۱۵ بهمن آغاز و یک ماه بعد به بازار عرضه خواهد شد. سید حسن امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: طی هفته گذشته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و سازمان گسترش مهمان شرکت پارس‌خودرو بودند و در این نشست رسما اعلام کردیم پانزده بهمن ماه شروع تولید انبوه

ال-۹۰ است. وی یادآور شد: طبق استانداردها، تمامی خودروسازان پس از آغاز تولید خودرو را در شبکه‌های نمایندگی و خدمات پس از فروش خود جمع‌آوری کرده و بعد عرضه می‌کنند.

امیری افزود: حدس ما این است که این روند یک ماه به طول انجامیده و یک ماه پس از تولید ال - ۹۰ این خودرو وارد بازار شود. امیری در خصوص اختلاف نظر شرکت رنو با خودروسازان ایرانی درباره دوره آزمایش ال-۹۰، خاطرنشان کرد: نظر شرکت رنو برای اجرای دوره آزمایشی ۵/۴ ماه یا ۱۸ هفته و نظر ما ۱۳ هفته بود اما در نهایت طبق نظر شرکت رنو عمل شد.مدیرعامل پارس خودرو افزود: با توجه به اینکه ال-۹۰ به طور مشترک هم در ایران خودرو و هم در پارس خودرو تولید خواهد شد، ورود آن به بازار نیازمند سیاست‌گذاری مشترکی است که احتمالا از طرف سازمان گسترش انجام خواهد گرفت.