گروه صنعتی ایران خودرو آخرین دستاوردهای صنعتی و توانمندی‌های فنی و محصولات جدید خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی چین در مرکز نمایشگاهی پکن به نمایش می‌گذارد. به گزارش اداره امور رسانه‌ای ایران‌خودرو این نمایشگاه از روز ۲۷آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته در پکن برگزار خواهد شد و در آن شرکت‌های بزرگ خودروسازی، محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

شرکت ایران خودرو برای حضور فعال در این نمایشگاه، نمونه‌هایی از خودروی سمند ال ایکس و ۲۰۶ اس.دی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

یکی از اهداف مشارکت ایران‌خودرو در نمایشگاه چین تلاش به منظور توسعه و کسب سهم مناسب از بازار خودرو چین و راه‌اندازی خط تولید سمند در این کشور است.شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه اهداف ویژه‌ای را برای تحت پوشش قرار دادن بازار منطقه در نظر دارد و کشور چین به دلیل واقع شدن در شرق دور و علاقه مردم دو کشور، بازار خوبی برای خودروهای ایرانی است.در این نمایشگاه خودروسازان معتبر از جمله تویوتا، بی‌ام‌و، فولکس واگن، دایملر کرایسلر، فیات، جنرال موتورز و ولوو انواع محصولات سواری و تجاری خودرا عرضه می‌کنند.