گروه خودرو - روز گذشته جمعی از مسوولان ارتباط با رسانه‌های شرکت ایران خودرو به همراه محمدرضا عرب مدیر ارتباطات این شرکت در نشستی با مدیرمسوول روزنامه دنیای اقتصاد بر پذیرش هر گونه انتقاد سازنده از سوی رسانه‌ها تاکید کردند. این هیات در بازدید از روزنامه دنیای اقتصاد از رسانه‌های ارتباط جمعی خواستند که بدون هر گونه جناح‌بندی، مسائل مربوط به صنعت خودروی کشور را برای افکار عمومی روشنگری کنند.

محمدرضا عرب مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو در این نشست برنقش رسانه‌ها در رشد و ارتقای صنعت خودرو کشور تاکید و تصریح کرد که ایران خودرو خانه رسانه‌های ارتباط جمعی است و این گروه صنعتی با دعوت از تمامی دست‌اندرکاران خبری کشور، پذیرای انتقادهای سازنده‌ای است که منجر به رشد و ارتقای این شرکت شود.

محمدرضا عرب همچنین عنوان کرد که از رسانه‌های خبری این انتظار می‌رود که همراه با نقد موشکافانه مسائل این شرکت، کارآیی و تلاش‌هایی را که طی چند سال گذشته به همت مهندسان و دست‌اندرکاران صنعت خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو صورت‌گرفته را نیز انعکاس دهند. مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو همچنین انتقاد مغرضانه از ایران خودرو را منجر به تضعیف وجهه این شرکت در بازارهای جهانی دانست و تاکید کرد که امور رسانه‌ای ایران خودرو از نظارت کارشناسی رسانه‌ها استقبال خواهد کرد.

وی در ادامه از راه‌اندازی سیستم پیام کوتاه (SMS) برای ارتباط بیشتر بین مشتری و مسوولان ایران خودرو خبر داد و اظهار داشت که در راستای مشتری‌مداری، از این پس دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند با ارسال پیام کوتاه، مسوولان را از مشکلات خودروی خود آگاه کنند. در پایان این نشست هیات ارتباطات گروه ایران خودرو از تحریریه روزنامه دنیای اقتصاد بازدید و از نزدیک شاهد فعالیت‌های خبری این روزنامه بودند.