رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: تیم مدیریتی ایران‌خودرو به طور جدی در حال ارتقای کیفیت محصولات ایران‌خودرو است. به گزارش اداره امور رسانه‌های ایران‌خودرو، «علی‌اصغر توفیق» در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران افزود: اصل مشتری‌مداری از اولویت‌های اساسی این خودرو در سال‌های اخیر بوده است.وی به کارگیری جدیدترین سیستم‌های مدیریت و تجهیز سالن‌های تولیدی به پیشرفته‌ترین فناوری روز جهان را نمایانگر برنامه‌های بلندمدت ایران‌خودرو برای ورود به بازارهای جهانی عنوان و از تلاش مدیران این شرکت برای ارتقای صنعت خودروسازی کشور قدردانی کرد.

رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران اظهار داشت: ایران‌خودرو مسیر جهانی شدن را به درستی پیموده و بدون شک این شرکت بزرگ صنعتی به دستاوردهای خوبی در فعالیت‌های برون‌مرزی خود در سال‌های آتی دست خواهد یافت.

توفیق در خصوص وضعیت صنعت خودرو ایران نسبت به کشورهای اروپایی گفت: صنعت خودرو در اروپا و آمریکا سابقه طولانی دارد به طوری که هم‌اکنون اصل مشتری‌مداری در این کشورها حاکم شده و کیفیت خودروها بر اساس تقاضای مشتریان انجام می‌شود.

رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در پایان گفت: این موسسه استانداردهای ۵۱گانه که در دنیا اعمال می‌شود را برای خودروسازان اجباری کرده است تا آنان هر چه سریع‌تر کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.