ایکوپرس - به منظور انعکاس فعالیت‌های گسترده جهادگران عرصه تولید و خودکفایی، در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سیمای گروه صنعتی ایران خودرو راه‌اندازی می‌شود.

علی مصریان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر افزود: به دلیل فراگیری رسانه تصویری و برای تحقق اهداف خودکفایی صنعتی و مقابله با تحریم‌ها، گروه صنعتی ایران خودرو بنا دارد «سیمای ایران خودرو» را راه‌اندازی کند. وی با اشاره به توان بالای نرم‌افزاری و سخت افزاری در حوزه ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو، ارتباطات را از موثرترین عوامل در رسیدن به اهداف صنعت و تولید دانست و بر لزوم بهره‌گیری از انواع رسانه‌ها در این راه تاکید کرد.

مصریان با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباطات و انسجام گروهی در جهت افزایش هم افزایی و تمهید امکان بهره‌مندی از ابزارهای فرهنگی برای تحول در کیفیت محصول و خدمات، اظهار کرد: انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های صنعت خودرو به عنوان لوکوموتیو صنایع کشور از اولویت‌های مهم فعالیت‌های این حوزه است که افزایش کانال‌های جدید اطلاع‌رسانی نیز به همین منظور است.

وی افزود: مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو دارای یک استودیوی تولید مجهز، آرشیو غنی، واحد سیار، مونیتورینگ و تامین برنامه و امکانات فنی کم نظیراست، از این رو درصدد ایجاد کانال ارتباطی جدیدی بدون صرف هزینه و با استفاده از امکانات موجود هستیم که با تولید برنامه‌های سیمای ایران خودرو به حداکثر بهره‌وری خواهد رسید.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص جزئیات طرح مجله تصویری «سیمای ایران خودرو» اظهار کرد: در نیمه دوم امسال تولید برنامه‌های تصویری و ترکیبی با استفاده از استعدادها و بضاعت‌های بی‌شمار کارشناسان شاغل در این گروه صنعتی تحت عنوان «سیمای ایران خودرو» آغاز می‌شود.