اولین سری خودروهای تندر۹۰ ایران خودرو طی مراسمی با حضور وزیر صنایع و معادن، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ،مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو وشرکت رنو پارس روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه در هتل استقلال به متقاضیان تحویل داده می‌شود . محمد حسین فقیه معاون مدیر عامل ایران خودرو در تندر ۹۰ با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو به دلیل برخورداری از تجارب طولانی در راه اندازی خطوط تولید انواع خودرو می‌تواند به تعهدات خود در مورد سهمیه تولید تندر۹۰ عمل کند ولی همه چیز به جدیت وتلاش شرکت رنو بستگی دارد تابه موقع قطعات مورد نیاز را دراختیار ایران خودرو قرار دهد .

وی خاطرنشان ساخت : با توجه به پیگیری‌های مدوام وزارت صنایع و معادن و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران این امیدواری وجود دارد که شرکت های تولید کننده تندر۹۰ بتواند تولیدات خود را به موقع تحویل متقاضیان بدهند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایران خودرو با اخذ تمامی استانداردهای سخت گیرانه شرکت رنوی فرانسه، تولید انبوه تندر۹۰را آغاز کرده است، گفت : کوشش ایران خودرو این بود که در زمینه تولید تندر۹۰ تمامی استانداردهای مورد نیاز را مد نظر داشته باشد و به همین دلیل ۶۰ درصد از مردم خواهان خرید تندر ۹۰ ایران خودرو هستند.

وی تصریح کرد : برای۱۲۰۰ نفر از متقاضیان تند ر۹۰ ایران خودرو که اسامی آنها درقرعه کشی مرحله نخست برای دریافت این خودرو اعلام شده بود دعوت نامه ارسال و پرونده تکمیل شده است.

فقیه در پایان خاطر نشان ساخت: مرحله دوم قرعه کشی تند ر۹۰ ایران خودرو درتیرماه سال جاری انجام و نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.