غرفه گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته گیلان از سوی بازدیدکنندگان و کارشناسان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد‌. گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه توانمندی‌، تنوع تولیدات و محصولات خود در دومین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته استان گیلان مشارکت گسترده‌ای داشت‌. محصولات این گروه در ۲۱۰۰‌متر‌مربع فضای سرپوشیده و هزار متر‌مربع فضای باز جمعا ۳۱۰۰ متر‌مربع در معرض دید و داوری بازدید‌کنندگان قرار داشت. نمایشگاه گیلان در فضایی به مساحت ۶۳۰۰‌متر‌مربع برگزار شده بود که گروه سایپا بزرگ‌ترین غرفه را در اختیار داشت‌.

در این نمایشگاه شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا شامل پارس خودرو‌، سازه‌گستر‌، سایپا یدک‌، امداد خودرو سایپا‌، سایپا دیزل‌، زامیاد و کلیه نمایندگان فروش سایپا در استان گیلان حضور دارند‌.

۱۶‌مدل خودروی سواری به ویژه خودروی جدید سایپا ۱۳۲ و پراید فول و۱۰ مدل خودرو تجاری گروه سایپا در نمایشگاه عرضه شد. خودروی جدید سایپا ۱۳۲ از جمله محصولات سایپا بود که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد‌.

هموطنان بازدید‌کننده همچنین غرفه گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات استان گیلان را از نظر تنوع محصول‌، غرفه‌آرایی و پاسخگویی غرفه‌داران به عنوان نمونه انتخاب کردند‌.