ورود 9 مدل خودروی جدید سایپا به بازار

مدیرعامل سایپا گفت: تولید دومدل خودروی مگان، سه مدل تندر۹۰، دومحصول جدید بر روی پلت فرم تندر۹۰ و خودروهای S۸۱ و C۴ در دستور کار شرکت سایپا در سال ۸۷ قرار دارد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت سایپا، احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل شرکت سایپا در سیزدهمین همایش گفت‌وگوی مستقیم مسوولان گروه خودروسازی سایپا با مردم در ارومیه گفت: از ابتدای سال ۸۶ برنامه پنج ساله دوم گروه سایپا به اجرا درآمد که در این برنامه تمرکز بر تنوع و کیفیت محصول خواهد بود.

وی درباره تولید محصولات جدید شرکت سایپا گفت: تولید دومدل خودروی مگان، سه مدل تندر۹۰، طراحی و تولید دومحصول جدید بر روی پلت فرم ( سکو) تندر۹۰، عرضه خودروی ملی سایپا با عنوان S۸۱ و عرضه خودروی C۴ در سال ۸۷ که ۵۰درصد تولید آن از طریق شبکه جهانی سیتروئن فرانسه صادر خواهد شد، از محصولات جدید این شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل سایپا درباره صادرات محصولات سایپا نیز گفت: تاکنون ۵۰هزار دستگاه خودروی صبا به کشور سوریه صادرشده است.

قلعه‌بانی افزود: با افتتاح خط تولید در سوریه، سهم قابل توجهی از بازار سوریه را کسب خواهیم کرد، همچنین تولید خودرو سایپا ۱۴۱ در سایت ونزوئلا نیز درحال انجام است و تا سال ۹۰ در ۵ کشور خط تولید ایجاد خواهیم کرد.

وی از ثابت نگه داشتن قیمت محصولات سایپا خبر داد و افزود: به‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه و سایر عوامل تولید در چند سال گذشته اما سایپا قیمت محصولات خود را با روش‌های کارآمد ثابت نگه داشته است.