فولکس واگن حق بیمه و مالیات مشتریان را خود پرداخت می‌کند
شرکت آلمانی فولکس واگن با ارائه تسهیلات ویژه فروش به شهروندان انگلیسی موفق به اختصاص بخش بزرگی از بازار خودروی این کشور به خود شد.

به گزارش موج، دفتر فروش فولکس واگن در لندن اعلام کرد: فولکس واگن در ماه‌های اخیر ۸۰‌درصد فروش خود در انگلیس را از طریق طرح‌های ویژه فروش انجام داده است، این شرکت با ارائه طرح‌های مختلف برای فروش محصولاتش توجه شهروندان انگلیسی را به خود جلب کرده است.
آنچه طرح‌های فروش جدید فولکس واگن را بیش از پیش موفق ساخته است، پرداخت مالیات و حق بیمه خودروی پیش فروش شده توسط فروشنده است. به بیانی دیگر، خریداران تا پایان دوره بازپرداخت اقساط خودرو معاف از پرداخت مالیات و حق بیمه خواهند بود.
فولکس واگن فایننس که بازوی مالی فولکس واگن به شمار می‌آید، ارائه و مدیریت طرح‌های فروش قسطی این خودروساز آلمانی را بر عهده دارد. فولکس واگن فایننس با تسهیل شرائط خرید و اجاره به شرط تملیک، طی چند ماه اخیر فروش محصولات فولکس واگن در انگلیس را به طور قابل توجهی افزایش داده است. طرح‌های این شرکت مالی برای شهروندان انگلیسی آنچنان جذاب بوده است که در ماه‌های اخیر تعداد محصولات فولکس واگن در اتوبان‌ها و خیابان‌های انگلیس، چند برابر شده است.
فوکس
ارزان‌ترین محصول فولکس واگن برای فروش غیر نقدی در انگلیس فوکس است. شهروندان انگلیسی با پرداخت تنها ۸۹ یورو در ماه می‌توانند صاحب این خودرو شوند. سود افزوده این محصول نیز ۹/۸‌درصد در سال اعلام شده است و خریدار در صورت تمایل می‌تواند مبلغ خودرو را پیش از موعد مقرر پرداخت کرده و از سود افزوده یاد شده نیز معاف شوند. تمام مدل‌های فوکس در انگلیس دارای ۳ سال گارانتی هستند که این خدمات پس از فروش استثنایی هر روز بر طرفداران این محصول می‌افزاید.
پولو
پولو قدری بزرگ‌تر و گران‌تر از فوکس است و قسط ماهیانه‌ای برابر با ۹۹ یورو در ماه دارد. سود افزوده این محصول حتی از فوکس نیز کمتر بوده و در حدود ۶/۷‌درصد در سال اعلام شده است. مدل ۵۵ PS محبوب‌ترین مدل پولو در ماه‌های اخیر بوده است که دارای موتور ۱/۲ لیتر است.
فولکس واگن گالف
محصولات طرح گالف فولکس واگن که در انگلیس با شرایط ویژه به فروش می‌رسد عبارت است از: فولکس واگن گالف، گالف پلاس، نیو بیتل و نیو بیتل کابریولت. اقساط ماهیانه تمامی‌ این محصولات برابر با ۱۴۹ یورو در ماه است و سود افزوده آن ۶/۴‌درصد در سال خواهد بود.
فولکس واگن جیتا
جیتا از دیگر محصولات ارائه شده در طرح‌های فروش ویژه فولکس واگن در انگلیس است. خریداران برای این محصول پر قدرت و سریع تنها ۲۵۰ یورو در ماه خواهند پرداخت و گذشته از امکانات بسیار بالای خودرو از گارانتی ۴ ساله این محصول نیز برخوردار خواهند شد. جیتا از برترین محصولات فولکس واگن است و مطابق با آخرین استانداردهای خودروسازی طراحی و تولید شده است.


پاسات
پاسات همواره نماد قدرت فولکس واگن در صنعت خودروسازی بوده است. اینبار فولکس واگن آخرین مدل پاسات یعنی پاسات سالون را روانه بازار اجاره به شرط تملیک انگلیس کرده است. قسط ماهانه این محصول 199 یورو بوده و سود افزوده‌ای برابر با 6/3‌درصد در سال دارد. کارشناسان این محصول را بهترین گزینه طرح‌های ویژه فولکس واگن در انگلیس می‌دانند.
فاتون
خودروی استثنایی فولکس واگن در‌هزاره سوم یعنی فاتون نیز در بازار اجاره به شرط تملیک انگلیس حضور یافته است. انگلیسی‌ها پس از این تنها با پرداخت 499 یورو در ماه صاحب یک خودروی لوکس خواهند بود. سود افزوده فاتون تنها 1/6 اعلام شده که موجب شگفتی خریداران و خودروسازان لوکس جهان شده است.
تمام محصولات فوق با شرایط اعلام شده از ابتدای آوریل تا پایان ژوئن ۲۰۰۷ در انگلیس و حتی سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا قابل خرید هستند.
شرکت فولکس واگن جهت توسعه و گسترش بازار محصولات خود در اروپا در اقدامی‌منحصر به فرد، تعویض و یا حتی استرداد تمامی‌محصولات فروخته شده خود تحت شرایط اجاره به شرط تملیک را تا 7 روز کاری متعهد شده است.