گروه خودرو- پس از انتصاب مهرداد بذرپاش به سمت مدیر عاملی شرکت پارس خودرو، خبرگزاری موج روز گذشته خبر از انتصاب اعضای هیات مدیره جدید این شرکت در هفته گذشته داد. بنا بر این گزارش محمدرضا روشنی مقدم، عضو هیات مدیره گروه خودرو سازی سایپا به عنوان رییس هیات مدیره و سید محسن عبودزاده، مدیر‌کل دفتر وزارتی وزارت صنایع و معادن نیز به سمت نایب رییس هیات مدیره این شرکت منصوب شده‌اند. سید محسن عبودزاده که در حال حاضر سمت مدیر کلی دفتر وزارتی وزارت صنایع و معادن را برعهده دارد پیش از این کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس بوده که با روی کار آمدن علیرضا طهماسبی، ‌وزیرصنایع و معادن به سمت مدیر کل دفتر وزارتی این وزارتخانه منصوب شد. برخی منابع آگاه عنوان می‌کند که عبودزاده نقش زیادی در پیشبرد سیاست‌های صنعت خودرو در دولت نهم برعهده داشته‌ است. اما از دیگر اعضای هیات مدیره این شرکت به جمشید ایمانی، معاون مالی و اداری سایپا و عبدالوهاب شریعتی اشاره شده است.

بنابراین گزارش عبدالوهاب شریعتی تا پایان بازنشستگی خود (خرداد امسال) از جمله اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت پارس‌خودرو خواهد بود.

عبدالوهاب شریعتی در زمان مدیرعاملی سید حسین امیری، رییس هیات‌مدیره این شرکت بود.

وی قائم‌مقام قلعه‌بانی و در زمان «ویسه» معاونت تولید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را برعهده داشته است. حال وی تا پایان بازنشستگی خود در هیات‌مدیره شرکت پارس‌خودرو خواهد ماند. اعضای قبلی هیات‌مدیره پارس‌خودرو عبارت بودند از عبدالوهاب شریعتی (رییس هیات‌مدیره)، جمشید ایمانی (نایب‌رییس هیات‌مدیره)، سید حسین امیری (مدیرعامل)، بیژن گرمچی و سیدمحمد سیدابریشمی که سه نفر آخر، در هیات‌مدیره جدید حضور ندارند. مهرداد بذرپاش در تاریخ ۲۱فروردین‌ماه حکم مدیرعاملی شرکت پارس‌خودرو را از احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دریافت کرد.