روابط عمومی تام‌خودرو - شرکت تام ایران خودرو قصد دارد طی امسال بیشتر تمرکز خود را به ارتقای کیفیت پروژه‌های جذب شده و کاهش زمان اجرا و هزینه آنها با توجه به توان مهندسی داخلی معطوف کند. علی شیخ‌زاده مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو، با اشاره به این موضوع گفت: اجرای پروژه‌های بزرگی مثل اتوماسیون مس سرچشمه، ورود به عملیات احیای یکی از بزرگ‌ترین کوره‌های ذوب‌آهن داخلی و تاسیسات میعانات گازی، منوریل کرمانشاه و سایر پروژه‌های مشابه ما را به این خودباوری رسانده که توان فنی مهندسی داخلی امکان انجام کارهای بزرگ صنعتی را نیز دارد و جالب است که پس از انجام برخی پروژه‌ها شرکت‌های خارجی به دنبال پروسه کار انجام شده توسط نیروهای داخلی هستند.

مدیرعامل تام ایران‌خودرو چابک‌سازی، انعطاف‌پذیر کردن پروژه‌ها و توجه ویژه به کاهش قیمت تمام شده و زمان اجرای پروژه‌ها و ورود به بازارهای صادراتی جدید را رویکرد جدید این شرکت برشمرد.

شیخ‌زاده میانگین پیشرفت‌ پروژه‌های غیر خودرویی تام را بیش از ۲۵ درصد اعلام و تاکید کرد: میانگین پیشرفت پروژه‌های خودرویی تام نیز ۵/۷۳ درصد است که یکی از مهم‌ترین این پروژه‌‌ها خودرو ملی «دنا» است که امسال عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد. البته فاز تکمیلی تولید خودروی «رانا»، پروژه U۹۰ و توسعه و بهینه‌سازی خطوط تولید از دیگر فعالیت‌های خودرویی تام محسوب می‌شود.