ایکوپرس - شرکت ایران خودرو با توجه به نیاز مشتریان به خودروهای خانواده ۲۰۶ ، با جدیت تمام به تولید این خودرو ادامه می‌دهد.

حسین نجاری قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب و با اشاره به شایعاتی که در مورد تولید این محصول مطرح شده است، تاکید کرد: برنامه تولید مدل‌های مختلف خانواده ۲۰۶ از جمله ۲۰۶ اس‌دی فول آپشن و دستی و ۲۰۶ تیپ ۲ در دستور کار است. وی به مشتریان و علاقه‌مندان ۲۰۶ اطمینان داد که هیچ نگرانی در مورد عرضه این خودرو نداشته باشند و افزود: ایران خودرو موفق شده است ۹۰ درصد در تولید این محصول خودکفا شود و فعالیت‌های مجدانه‌ای را با همکاری قطعه‌سازان داخلی آغاز کرده است، تا قطعاتی که پیش‌تر از خارج وارد می‌شد، در ایران تولید شود.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، بررسی‌های فنی و مهندسی انجام شده در این خصوص را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: شرکت‌های قطعه‌سازی با برخورداری از توان بالا در طراحی و تولید قطعات حساس، آمادگی خود را برای تولید ۱۰ درصد باقیمانده اعلام کردند.

نجاری با اشاره به روند فزاینده تمایل مردم برای استفاده از خودروهای خانواده ۲۰۶، گفت: ایران خودرو برنامه دارد تا در کنار تولید رانا، به تولید خانواده ۲۰۶ نیز مبادرت کند و همه ساز و کارهای مورد نیاز را در این خصوص در اختیار دارد.

وی خودرو ۲۰۶ اس‌دی را دستاورد مهندسان ایران‌خودرو بیان و تاکید کرد: تولید این محصول برای بازارهای داخل و خارج برای ایران خودرو از اهمیت ویژه برخوردار است.

این مقام تصریح کرد: ایران خودرو مصمم است در زمینه تولید خودرو بی‌نیاز به منابع خارجی باشد و برای خودکفایی از توان داخلی نهایت بهره را خواهد گرفت.