سایپانیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تشکیل ستاد جهاد اقتصادی و مدیریت هزینه‌ها در سایپا خبر داد و گفت: توجه به منافع سازمانی راز موفقیت بنگاه‌های صنعتی است و ما با ایجاد روحیه جهادی در سازمان تلاش می‌کنیم این امر را سرلوحه خود قرار دهیم. نعمت‌الله پوستین دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین نشست مدیران گروه در سال جدید اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک بنگاه صنعتی قصد دارد با تلفیق مفاهیم جهاد و اقتصاد، خود را برای برنامه پرواز ۹۵ آماده سازد.

وی گفت: سال گذشته حرکتی را در راستای تجمیع سیاست‌ها و فعالیت‌های فروش و خدمات پس از فروش آغاز کردیم و امسال تلاش می‌کنیم این راه را به صورتی گسترده تر ادامه دهیم.

وی افزود: فرآیند نظام طراحی و تکوین محصول به عنوان یک زیر ساخت مهندسی که در خودروسازان مطرح جهان به اجرا درآمده از دیگر برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سال جدید است که باعث ایجاد تغییر و تحول اساسی در کل زنجیره ارزش می‌شود.

پوستین دوز اظهار داشت: باید نگاهمان را با نگاه مدیریت هزینه‌ها پیش ببریم و برای ارزش افزوده هدف گذاری کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا باید با حرکت از سوی فعالیت‌های مدیریتی به سوی رهبری سازمان، ایجاد روحیه مسوولیت‌پذیری و توانمندسازی، خود را برای اجرای برنامه پنج ساله سوم گروه خودروسازی سایپا آماده کنند.