روابط عمومی سایپا یدک - رییس ستاد فروش و خدمات پس از فروش سایپا همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: قیمت تمام محصولات و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بدون تغییر می‌ماند. حسن عموزاده، با بیان این مطلب گفت: گروه سایپا همگام با سیاست‌های دولت، تثبیت قیمت تمام خودروهای سواری و تجاری ساخت گروه را محور اصلی برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: مشتریان گروه سایپا می‌توانند خودروهای مورد نظر خود را بدون هیچگونه افزایش قیمت و با همان قیمت قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها خریداری کنند.

رییس ستاد فروش و خدمات پس از فروش سایپا بیان کرد: سایپا در همین راستا و برای افزایش رضایتمندی مشتریان، خدمات پس از فروش و امداد ثابت و سیار خود را نیز بدون هیچ گونه افزایش قیمت به مشتریان ارائه خواهد کرد.

به گفته عموزاده نظارت بر فروش قطعات در نمایندگی‌های سایپا به قیمت ثابت، از دیگر برنامه‌های این شرکت برای اجرای هرچه بهتر طرح هدفمندی یارانه‌ها است.

وی این اقدامات را وظیفه ملی و مسوولیت اجتماعی گروه سایپا دانست و بیان کرد: سایپا همزمان با تثبیت قیمت‌ها، افزایش کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش و امدادرسانی به خودروهای خود را نیز سرعت خواهد بخشید.

رییس ستاد فروش و خدمات پس از فروش سایپا، با اشاره به مصرف و آلایندگی کم و کیفیت بالا و ارزان بودن خدمات پس از فروش محصولات گروه سایپا پیش بینی کرد که تقاضا برای خودروهای ساخت گروه سایپا در آینده افزایش پیدا می‌کند.