ایسنا- قیمت تندر۹۰ مدلE۱ نسبت به هفته گذشته ۳۰۰هزار تومان کاهش یافت.

مدل E۱ تندر۹۰ محصول پارس خودرو که از شوک قیمتی ناشی از توقف شماره‌گذاری در هفته قبل تا حدودی فاصله گرفته است، این هفته با قیمت ۱۳‌میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان در بازار معامله شد. مدل فول آپشن (E۲) این محصول نیز به طور میانگن ۱۵‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان فروش رفت، در حالی که قیمت تندر۹۰ ایران خودرو به طور متوسط ۲۰۰ تا ۳۰۰‌هزار تومان کمتر از محصول پارس خودرو بود. در خانواده ایران خودرو، سمند ال.ایکس بنزینی ۱۵‌میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان قیمت داشت و سمند دوگانه سوز به ۱۶‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشت.

پژو پارس معمولی در این هفته ۱۶‌میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان فروش رفت، در حالی که پارس سال به قیمت ۱۷‌میلیون و۵۰۰‌هزار تومان و پارس دوگانه سوز تا ۱۸‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان فروخته شدند. این هفته پژو۲۰۶ معمولی بدون‌ترمز ضدقفل ۱۳‌میلیون و۵۰۰‌هزار تومان و مدل با‌ترمز ABS آن ۱۳‌میلیون و ۹۰۰هزار تومان قیمت داشت.

۲۰۶ صندوق‌دار نیز تا ۱۴‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان بالا رفت؛ به‌طوری‌که مدل V۱ آن به قیمت ۱۵‌میلیون و۵۰۰‌هزار تومان، مدل V۸ به قیمت ۱۶‌میلیون و ۶۰۰ و مدلV۲۰ به قیمت ۱۴‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان فروخته شد. پژو۲۰۶ مدل V۹ نیز به قیمت ۱۹‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان به فروش رفت. پژو روآ ارزان‌ترین محصول سواری شرکت ایران خودرو در این هفته، هشت‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان معامله شد، در حالی که مدل دوگانه سوز آن تا ۹‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان قیمت خورد.

در خانواده سایپا نیز پراید به همان قیمت ثابت هفت‌میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان فروخته شد، در حالی که مدل دارای‌ترمز ضد قفل آن با اختلاف نیم‌میلیون تومانی، هشت‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان خرید و فروش شد. پراید ۱۳۲، هفت‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان و پراید۱۱۱ دارای‌ترمز ضد قفل ۸‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان و بدون‌ترمز ضد قفل آن ۷‌میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان فروخته شد. ریو بدون‌ترمز ضد قفل با میانگین قیمت ۱۳‌میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان و با‌ترمز ABS تا ۱۴‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان به فروش رفت. هیوندای آوانته تمام اتوماتیک این هفته به ۲۹میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان و مدل دستی آن به ۲۳‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان رسید، در حالی که هیوندای ورنا اتوماتیک ۱۹‌میلیون و مدل دستی آن ۱۶‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان قیمت داشت.