مهر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به مناسبت هفته دولت و سالروز شکست حصر آبادان عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از تاریخ دوم شهریور ماه به مدت ۳۴ روز ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت. علی‌اصغر پرهیزکار با اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شکست حصر آبادان طرح تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند به مدت ۳۴ روز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا تمامی خودروهای وارداتی که از روز دوم شهریور ماه امسال تا پنجم مهر ماه در بندر خرمشهر وارد می‌شوند از این تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

پرهیزکار اظهار داشت: این طرح با توجه به مصوب هیات‌مدیره این سازمان اجرا شده است و تنها شامل خودروهایی است که در مدت زمان تعیین شده مدارک لازم را به گمرک منطقه آزاد اروند ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از زمان آغاز با استقبال بسیار مناسبی از سوی مردم مواجه شد که با تصویب هیات مدیره این سازمان به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه عوارض گمرکی برای شهروندان اعمال شده است.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تخفیف ۵۰ درصدی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند فرصتی مناسب برای شهروندان آبادانی و خرمشهری است که می‌توانند با استفاده از این امتیاز هزینه کمتری برای خرید خودرو‌های وارداتی و تردد در محدوده این منطقه پرداخت کنند.