خبرگزاری فارس- مدیر کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به تفاهم این سازمان با صندوق مهر امام‌رضا (ع) گفت: در فاز اول این طرح یک هزار دستگاه ناوگان جاده‌ای حمل‌و‌نقل عمومی در استان تهران با دریافت ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نوسازی می‌شود.‌

فرهاد صالحیان در خصوص ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان جاده‌ای حمل‌و‌نقل عمومی استان تهران، خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و این اداره کل، تفاهم‌نامه‌ای با صندوق مهر امام رضا (ع) در شرف امضاء دارد که طی آن ارائه تسهیلات نوسازی سه هزار دستگاه ناوگان در استان تهران آغاز می‌شود.

صالحیان ادامه داد: در فاز اول این طرح یک هزار دستگاه ناوگان جاده‌ای حمل‌و‌نقل عمومی در استان تهران توسط یکصد میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و دوره بازپرداخت پنج ساله، نوسازی می‌شود.

مدیر کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان تهران خاطرنشان کرد: ‌طبق گفته‌های رییس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، به تدریج سه هزار و پانصد دستگاه کامیون، دو هزار و پانصد دستگاه اتوبوس و یک هزار و پانصد دستگاه مینی‌بوس از ابتدای تیر ماه سال جاری به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی جاده‌ای کشور افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه سال گذشته ستاد مدیریت مصرف سوخت نیز از محل صرفه‌جویی سوخت، امید است پروژه نوسازی ۱۲۰ هزار دستگاه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی عملیاتی شود.