روابط‌عمومی ایران‌خودرو- معاون کیفیت و دبیر کمیته عالی ارتقای کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد: مدت گارانتی رنگ تندر۹۰ به پنج سال افزایش می‌یابد. کیانوش پورمجیب افزود: براساس تصمیم‌های گرفته شده در دومین جلسه کمیته عالی ارتقای کیفیت ایران خودرو، ‌مدت گارانتی رنگ خودرو تندر۹۰ از سه به پنج سال افزایش می‌یابد که شرایط اعمال این سیاست اعلام خواهد شد.

به گفته وی، افزایش مدت گارانتی در جهت خرسندسازی خریداران این خودرو و در پی بهره‌برداری کامل از خطوط جدید و مدرن رنگ‌آمیزی تندر ۹۰ انجام شده است.

پورمجیب افزود: بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تندر۹۰ ایران خودرو از نظر تزیینات داخلی و خارجی و معیارهایی همچون تعلیق و فرمان، با کیفیتی حتی بالاتر از شرکت رقیب به مشتریان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: در بخش‌های گوناگون ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تندر۹۰ ایران خودرو در معیارهایی همچون صدای غیرعادی، تزیینات داخلی و خارجی و همچنین کیفیت رنگ که از جمله معیارهای مورد توجه مشتریان ایرانی است، شرایط به مراتب بهتری را نسبت به خودرو تولیدی شرکت رقیب دارد.

پورمجیب از جمله مهمترین ویژگی‌های سالن رنگ تندر۹۰ را تجهیز به سیستم ربات برای پاشش رنگ رویه و آستر (در راستای افزایش کیفیت محصول و رفع ایرادات ظاهری)، تکنولوژی پایه آب (در راستای کاهش مشکلات زیست‌محیطی و ارگونومیکی) و سیستم تطهیر‌سازی کوره (در راستای کاهش مشکلات زیست‌محیطی) برشمرد.