روابط‌عمومی سایپا - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، افزایش قیمت خودروهای تولید این شرکت را نادرست اعلام و تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمتی در این خصوص از سوی سایپا رد می‌شود. نعمت‌الله پوستین‌دوز با بیان این مطلب افزود: به محض ابلاغ مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو مبنی بر این‌که هرگونه افزایش قیمت باید براساس سیاست‌های این شورا اتخاذ شود، قیمت تمامی خودروهای تولیدی سایپا به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی با توضیح این که در برخی رسانه‌ها درخصوص افزایش قیمت خودرو ریو اخباری منتشر شده بود، تصریح کرد: براساس مطالعات بازار، قیمت ریو ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد که به محض اعلام وزارت صنایع و معادن، قیمت این خودرو به حالت اولیه آن بازگردانده شد.

او با اشاره به این‌که تمام کسانی که تا قبل از اعلام وزارت صنایع و معادن نسبت به خرید ریو از این شرکت اقدام کرده‌اند، می‌توانند مابه‌التفاوت قیمت خریداری شده خود را دریافت کنند، اظهار کرد: این مبلغ به تدریج و با صدور چک به آنها عودت می‌شود.

وی در ادامه گفت: خریداران می‌توانند برای دریافت ما به التفاوت یاد شده، به نمایندگی‌هایی که خودرو خود را خریداری کرده‌اند، مراجعه کنند.

وی در ادامه به وضعیت سایر تولیدات این شرکت اشاره کرد و افزود: روند تولیدات این شرکت طبق سال گذشته صورت می‌گیرد و هیچ گونه افزایشی صورت نگرفته است.