خبرخودرو- مدیر فروش و بازاریابی سایپا گفت: با هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در سال جاری کل تولیدات گروه سایپا در حوزه خودروهای سواری، به ۶۸۴ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

فرزاد نشان با اشاره به اینکه ۶۸۴ هزار دستگاه خودرو مختص تولید خودروهای ریو، زانتیا و پراید است، تصریح کرد: از این میزان ۳۳۰ هزار دستگاه در شرکت سایپا، ۲۳۶ هزار دستگاه در پارس‌خودرو و ۱۱۸ هزار دستگاه در سایپا کاشان تولید خواهد شد. وی گفت: از ۱۱۸ هزار دستگاه خودروی تولیدی در سایپا کاشان، حدود ۵۵ هزار دستگاه از آن، محصول سایپا ۱۱۱ است و مابقی محصولات مربوط به خودروی سورای تیبا خواهد بود. وی کل تولیدات گروه سایپا را ۸۸۸ هزار و ۸۸۸ دستگاه خودرو عنوان و اظهار داشت: از این میزان ۶۸۴ هزار دستگاه محصولات شرکت سایپا (ریو، زانتیا، پراید)، ۱۴۹ هزار و ۵۶ دستگاه محصولات زامیاد، پارس‌خودرو سایپا دیزل و حدود ۵۵ هزار و ۸۸۸ هزار دستگاه جهت صادرات تولید می‌شود.

مدیر فروش سایپا، همچنین درخصوص خودروهای تحویلی سایپا به فرهنگیان گفت: در سال گذشته شرکت سایپا حدود ۴۵ هزار دستگاه خودرو را به فرهنگیان تحویل داده و امسال بر اساس برنامه در نظر دارد حدود ۵۵ هزار دستگاه پراید را به فرهنگیان تحویل دهد که هم‌اکنون بخشنامه‌های آن روی سایت نمایندگی‌های فروش شرکت موجود است و به محض اعلام وزارت آموزش و پرورش واگذاری این خودروها به فرهنگیان آغاز خواهد شد.