ایسنا- ایران خودرو قصد دارد به منظور توسعه سهم خود در بازار، تعویض خودروهای دست دوم با خودرو صفر کیلومتر در قالب طرح کلید به کلید را در سراسر کشور اجرا کند. علی‌اصغر سرائی‌نیا - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو- با بیان مطلب بالا گفت: فاز جدید این طرح از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در مناطق تحت پوشش دفتر منطقه‌ای اصفهان آغاز می‌شود و به تدریج در تمامی استان‌های کشور توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور در دو فاز آزمایشی به اجرا درآمده است، گفت: براساس نظرسنجی‌های به عمل آمده از مشارکت‌کنندگان در فازهای آزمایشی، رضایت بیشتر مشتریان به دست آمده است.

او این طرح را یکی از پروژه‌های جدید این معاونت عنوان کرد و افزود: طرح کلید به کلید همان طرح used car معروف کشورهای توسعه یافته است که پیش‌تر در کشورهای مختلف به اجرا درآمده است.

سرایی‌نیا درباره فرآیند اجرایی تعویض خودروهای دست دوم با صفر کیلومتر یادآور شد: سعی ما این است که طرح کلید به کلید با کمترین خطا و بیشترین رضایت به اجرا درآید، بنابراین با توجه به حساسیت این طرح، اجرای آن در سطح کشور مرحله به مرحله اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: خودروهای جایگزین در فاز جدید شامل خانواده سمند، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو۲۰۶ صندوقدار، پژو پارس، پژو روآ سال و وانت باردو است.