گروه خودرو - فروش مروارید (سایپا ۱۱۱) از ابتدای دی ماه با موعد تحویل ۳۰ روزه آغاز خواهد شد.

فرزاد نشان، مدیر فروش سایپا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با آغاز تولید انبوه مروارید، فروش فوری این خودرو از دی ماه آغاز خواهد شد و متقاضیان این خودرو می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز نسبت به ثبت‌نام خودرو مذکور اقدام کنند. به گفته نشان بر اساس برنامه فروش سایپا تحویل ۳ هزار دستگاه خودرو مروارید در سه ماه پایانی سال پیش‌بینی شده که به این طریق هر ماه هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تحویل خواهد شد.

مروارید نمونه فیس لیفت پراید‌ ‌هاچ‌بک است که اوایل اردیبهشت‌ ماه امسال رونمایی و بر اساس برنامه شرکت سایپا این خودرو در سایت سامیار کاشان تولید می‌شود، به گفته نشان سعی شرکت در عدم افزایش قیمت این خودرو نسبت به پراید ‌هاچ‌بک بوده، به همین منظور مروارید با قیمت هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

نشان همچنین می‌گوید: عمده تغییرات مروارید نسبت به پراید ‌هاچ‌بک را می‌توان در نمای عقب این خودرو خواند، از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر حالت کلی درب پنجم و تغییر حالت شیشه عقب خواند، این خودرو به چراغ خطر سوم، چراغ مه‌شکن عقب، چراغ جلو با قابلیت تنظیم نور مجهز است. نشان در پاسخ به این پرسش که آیا مروارید به سیستم ترمز ضدقفل (ABS) مجهز است، اظهار داشت: ترمز ضد قفل برای این خودرو به صورت آپشن در نظر گرفته شده و در صورت نصب به قیمت خودرو ۳۰۰ هزار تومان افزوده می‌شود.

مدیر فروش شرکت سایپا در پایان می‌گوید: علاوه بر دی ماه از بهمن ماه پیش فروش این خودرو آغاز خواهد شد که در این مرحله نیز پیش فروش هزار دستگاه پیش‌بینی شده است.