روابط عمومی ایساکو - جلب رضایت مشتری شاخص‌های متعددی دارد که در صنعت خودرو یکی از مهم‌ترین نکات دسترسی مشتریان به قطعات یدکی با کیفیت است. محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با بیان این مطلب گفت: صنعت خودرو کشور یک افتخار ملی است که حاصل تلاش بیش از یک دهه متخصصان است و هم‌اکنون جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب که به پاشنه آشیل این صنعت تبدیل شده است، امری دور از دسترس نیست و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان به این مهم دست یافت.

مدیرعامل ایساکو افزود: تعهد به مشتری‌مداری، تربیت نیروی انسانی متخصص، انتصاب مدیران شایسته و همچنین نظارت بر این فرآیند مهم‌ترین مولفه‌هایی است که در شرکت ایساکو به آن توجه می‌شود و بر این باوریم که با در نظر گرفتن این اصول می‌توانیم خدمات با کیفیت به مشتریان ایران‌خودرو ارائه کنیم.

محمدرضا بابایی درباره گستردگی شبکه توزیع قطعات گفت: هم‌اکنون شرکت ایساکو یک شبکه توزیع گستردگی در بیش از ۹۹درصد از مناطق کشور در اختیار دارد که متشکل از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز قطعات هستند. این شبکه از مهم‌ترین مزیت‌های ایساکو می‌باشد و امکان تهیه قطعه را در سراسر کشور برای کلیه مشتریان فراهم می‌کند.

وی در خصوص قطعات با کیفیت نیز خاطرنشان کرد: تحویل قطعات با کیفیت حق مشتری است و ما در شرکت ایساکو خود را به آن متعهد می‌دانیم و هر کالایی که با نام تجاری ایساکو در بازار توزیع می‌شود، بی‌تردید آزمون‌های لازم کیفیت را پشت‌سر گذاشته‌اند.