خبرگزاری موج - در کمتر از یک ساعت از آغاز پیش فروش خودرو قشقایی، ۵۰۰ دستگاه از این محصول به خریداران فروخته شد.

مجتبی رضایی، مدیر ارتباطات شرکت پارس خودرو، با بیان این مطلب افزود: همزمان با آخرین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز، پیش فروش ۴۵۰ خودرو قشقایی را آغاز کردیم که با توجه به استقبال مشتریان در سراسر کشور و کمتر از یکساعت، ۵۰۰ دستگاه از این محصول پیش فروش شد.

وی در ادامه اظهار داشت: خودروهای قشقایی پیش فروش شده در اسفندماه امسال به خریداران واگذار خواهد شد و باید بگویم که این سری از محصولات به‌صورت «سی.بی.یو» وارد کشور و عرضه می‌شود.

مهندس رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون سرمایه‌گذاری لازم برای تولید و مونتاژ خودرو قشقایی در پارس خودرو انجام شده است، تصریح کرد: خط تولید این خودرو ژاپنی در تیرماه سال ۸۹ به‌صورت رسمی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر ارتباطات پارس خودرو خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین چهار تا پنج هزار دستگاه خودرو قشقایی در سال آینده (۱۳۸۹) از سوی پارس خودرو تولید و عرضه خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: حدود قیمتی خودرو قشقایی با توجه به آپشن‌های مختلف آن بین ۴۳۰ تا ۴۶۰ میلیون ریال برای بازار کشور پیش‌بینی می‌شود.

خودرو قشقایی از محصولات سال ۲۰۰۷ و پر تقاضای نیسان با بیش از ۴۰۰‌هزار دستگاه تولید تا ابتدای سال ۲۰۰۹ است که پس از معرفی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای نیسان در اروپا در این کلاس، به زودی وارد بازار خودرو کشورمان می‌شود.