موج- در حالی که هنوز تولید آزمایشی مینیاتور نیز آغاز نشده است، مدیر فروش و بازاریابی سایپا از قطعی بودن عرضه این خودرو در اواخر پاییز خبر داد.

فرزاد نشان با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان دهنده عدم تاخیر در زمان عرضه مینیاتور است، افزود: ما دو نگرانی از بابت تولید مینیاتور داشتیم، که یکی آماده شدن خط تولید و دیگری تامین قطعات این خودرو بود و هم‌اکنون نگرانی اول برطرف و دومی نیز رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انحراف خاصی در برنامه تولید مینیاتور دیده نمی‌شود، اظهار داشت: در بازدیدی که از سایت سامیار کاشان (محل تولید مینیاتور) داشتیم، متوجه شدیم که خط تولید آن آماده بهره برداری بوده و با برطرف شدن کامل دغدغه‌های سایپا مبنی بر تامین قطعات مینیاتور طی روزهای آتی، این سایت به زودی میزبان مینیاتور خواهد شد.

مدیرفروش سایپا با اشاره به اینکه تولید آزمایشی مینیاتور به زودی آغاز می‌شود، تاکید کرد: سایپا قطعا این خودرو را در اواخر پاییز به مشتریان عرضه می‌کند.اظهارات «نشان» در شرایطی است که سایت کاشان سایپا هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته و تاریخ دقیقی نیز در این زمینه از سوی مسوولان امر اعلام نشده است.سایت کاشان علاوه بر مینیاتور قرار است میزبان فیس لیفت پراید هاچ بک(مروارید) باشد.

نشان در مورد این خودرو نیز گفت: مروارید مشکل خاصی ندارد و در حال حاضر تولید آزمایشی آن نیز آغاز شده است.وی در مورد قیمت مروارید تاکید کرد: هنوز قیمت این محصول نهایی و قطعی نشده، اما سعی ما بر این است که تفاوت زیادی میان قیمت مروارید و پراید هاچ بک نباشد.پراید هاچ بک هم‌اکنون در کارخانه قیمتی حدود ۸۰میلیون ریال دارد.