ایسنا- رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک نیروی انتظامی از راه‌اندازی سه مرکز تعویض پلاک جدید در مراکز معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد.

سرهنگ غلامی با بیان این مطلب افزود: در راستای اصلاح الگوی مصرف و در جهت کاهش اتلاف وقت شهروندان و ارائه چند خدمت به طور همزمان، در سه نقطه از تهران و در ستادهای معاینه فنی خودروها، خدمات تعویض پلاک و نقل و انتقال راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح تجمیع خدمات خودرویی است، افزود: مراکز جدید تعویض پلاک خودروها در مراکز معاینه فنی خودروهای تهران در «پارک‌سوار بیهقی»، «الغدیر» و «شکوفه» راه‌اندازی شده است.

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک نیروی انتظامی همچنین از آغاز مرحله دوم طرح پلاک ملی موتورسیکلت‌ها در کشور خبر داد و گفت: در مرحله اول تمامی موتورسیکلت‌های نو شماره پلاک ملی دریافت کردند که بر این اساس تاکنون ۲۴۰هزار دستگاه موتورسیکلت‌ با پلاک ملی در کشور شماره‌گذاری شده‌اند.

وی با اشاره به این که بیش از ۵/۷میلیون دستگاه موتورسیکلت‌ در کشور وجود دارد، افزود: از مهر ماه سال جاری موتورسیکلت‌های پلاک قدیمی فراخوان شده و پلاک جدید دریافت می‌کنند.

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک نیروی انتظامی تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای یکسان‌سازی پلاک خودروها و موتورسیکلت‌ها در کشور است.