خبرگزاری فارس- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: ۸۶ نمایندگی مجاز شرکت

ایران خودرو عملیات تکمیل کاری خودروهای دوگانه سوز که از سال ۸۵ به بعد کار نصب کپسول و تجهیزات بررسی آنها صورت گرفته را انجام می‌دهند.

محمدرضا بابائی اظهار داشت: این طرح برای تکمیل کاری خودروهای CNG سوز فاقد مخزن که تا به حال به دلیل عدم هماهنگی‌های سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت انجام نشده است، در چهار گروه از نمایندگی های منتخب از اول مرداد آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به آغاز طرح در ۱۹ نمایندگی تهران و استان‌های همجوار از جمله قزوین، مرکزی، قم، زنجان و سمنان گفت: کارشناسان نمایندگی‌های منتخب این استان‌ها دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را گذرانده و نمایندگی‌های مجاز نیز به قطعات، لوازم مورد نیاز و ابزار مخصوص مجهز شده و در حال حاضر فعالیت خود را شروع کرده‌اند. به گفته بابایی در فاز دوم نیز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان از اول شهریور آماده پذیرش مشتریان هستند که کارشناسان نمایندگی‌های منتخب این استان‌ها در حال آموزش می‌باشند. وی ادامه داد: در فاز سوم استان‌های جنوبی شامل اصفهان، شیراز، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهکیلویه و بویراحمد از ۱۴ شهریورماه امسال عملیات تکمیل‌ کاری خودروهای مشتریان را انجام خواهند داد و در فاز چهارم استان‌های خراسان و مازندران فعالیت خود را از اول مهرماه آغاز خواهند کرد.

مشتریان خودروهای دوگانه‌سوز می‌توانند از طریق تماس باامداد خودرو و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۰ و یا مراجعه به سایت امداد خودرو به آدرسWWW.emdadkhodro.com نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.