روابط عمومی ایران خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو با توان فنی و قابلیت‌های صنعتی و استفاده از روش‌های جدید مدیریتی که در اختیار دارد در آینده نزدیک این شرکت را به سودآورترین خودروسازی کشور تبدیل خواهد کرد.

جواد نجم‌الدین، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این مطلب گفت: با سرمایه‌گذاری‌هایی که ایران‌خودرو در سال‌های اخیر در بخش‌های طراحی و تولید محصول، زنجیره تامین، ارتقای توان فنی و مهندسی قطعه‌سازان انجام شده، آینده dkni درخشانی در انتظار سهامداران است.

وی گفت: از دیگر سرمایه‌گذاری‌هایی که این شرکت انجام داده است، ایجاد خطوط اتوماسیون است که این نوع خطوط دارای انعطاف پذیری زیادی در زمینه تولید محصول با کیفیت جهانی هستند که علاوه بر افزایش شمارگان تولید به تنوع و ارتقای کیفیت بالای تولید محصولات نیز کمک می‌کند.

مدیرعامل ایران‌خودرو تصریح کرد: در بخش صنایع ریلی نیز سرمایه‌گذاری‌های بزرگی صورت گرفته است که موجب تحول عظیمی در این صنعت در آینده خواهد شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو سرمایه‌گذاری‌های ایران‌خودرو را در زمینه رسیدن به ظرفیت تولید یک‌میلیون دستگاه در سال و کاهش ارزبری محصولات این شرکت را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: تولید و عرضه محصولات جدید به بازار و نهادینه شدن نهضت کاهش هزینه، سبب خواهد شد در آینده نزدیک، سود تمامی این سرمایه‌گذاری‌ها نصیب سهامداران گردد. نجم‌الدین تاکید کرد: اقدامات مذکور برای حضور در بازار‌های داخلی و خارجی اجتناب‌ناپذیر بوده و حیات و تداوم فعالیت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو به آن وابسته بوده و این سرمایه‌گذاری‌ها همگام با سیاست‌های دولت و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله اقتصادی کشور است.

وی یاد آور شد: در طول سال‌های متمادی سرمایه‌گذاری انجام شده برای تداوم حضور در بازار ضرورت داشته و با استفاده از سرمایه در گردش صورت پذیرفت و شرکت به دنبال جایگزین منابع جدید برای آن است.