روابط عمومی پارس خودرو- ماکسیما معمولی از تاریخ دوم تیرماه و مگان ۱۶۰۰ سی‌سی از ۶ تیرماه در نمایندگی‌های مجاز پارس خودرو و سایپا در سراسر کشور آغاز شده است.

اداره اطلاع‌رسانی شرکت پارس خودرو با اعلام این خبر افزود: مشتریان می‌توانند برای ثبت‌نام به منظور خرید ماکسیما اتوماتیک، ماکسیما معمولی و مگان ۱۶۰۰ به نمایندگی‌های مجاز پارس خودرو و سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، فروش ماکسیما اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۸‌میلیون تومان و الباقی طی ۱۲ فقره چک با فواصل دو ماهه هر یک به مبلغ ۲‌میلیون و ۱۸‌هزار تومان و ماکسیما معمولی با پیش پرداخت ۱۸‌میلیون تومان و الباقی طی ۱۲ فقره چک با فواصل دو ماهه هر یک به مبلغ یک‌میلیون و ۵۴۱‌هزار و ۸۰۰‌ ریال در نمایندگی‌های این شرکت امکان‌پذیر است. همچنین پیش‌فروش مگان ۱۶۰۰ سی‌سی وارداتی با پیش پرداخت ۱۴‌میلیون تومان و الباقی طی ۱۴ فقره چک با فواصل ۲ ماهه هر یک به مبلغ یک میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان امکان‌پذیر است. در این گزارش آمده است: موعد تحویل ماکسیما اتوماتیک و ماکسیما معمولی به صورت تحویل فوری و حداکثر ۱۸ روزه و موعد تحویل مگان ۱۶۰۰ سی‌سی وارداتی به صورت تحویل فوری و حداکثر ۳۰ روزه خواهد بود.