گروه خودرو - تحویل سری اول NEW C۵ به ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو به اتمام رسیده و هم‌اکنون واردات مرحله دوم در دستور کار قرار گرفته است.

فرزاد نشان، مدیر فروش شرکت سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: در مرحله اول واردات ۲۰۰ دستگاه NEW C۵ در دو تیپ یک و دو، پیش‌بینی شده بود که هم‌اکنون این تعداد به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل داده شده و در مرحله دوم نیز ورود ۳۰۰ دستگاه از این خودرو در برنامه شرکت قرار گرفته است.

وی در مورد تفاوت‌های دو تیپ NEW C۵ گفت: این دو تیپ تفاوت عمده ای با یکدیگر ندارند، فقط تیپ دو این خودرو از برخی آپشن‌های اضافه مانند ساندروف برخوردار است که این آپشن‌‌ها موجب بروز تفاوت قیمت این دو تیپ شده است.

واردات NEW C۵ اواخر سال گذشته آغاز و هم‌اکنون تیپ یک و دو این خودرو به ترتیب با قیمت ۵۴میلیون و پانصدهزار و ۵۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

مدیر فروش شرکت سایپا همچنین در ادامه، خبر از باز بودن تمام مراحل فروش این شرکت خبر داد و افزود: هم‌اکنون فروش فوری، تعهدی و اعتباری برای تمام محصولات این شرکت باز است.

به گفته نشان، تحویل در فروش فوری ۳۰ روزه بوده و متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت یا مراجعه به نمایندگی‌ها جهت خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مینیاتور با ترمز ABS در بازار عرضه می‌شود یا خیر، افزود: در ابتدا قرار بود سری اول این خودرو بدون ترمز ABS تحویل داده شود اما با توجه به اجباری کردن نصب ترمز ABS این خودرو نیز با این سیستم به بازار عرضه می‌شود.

وی در خصوص قیمت این خودرو نیز عنوان کرد: سری اول بدون تفاوت قیمت به متقاضیان تحویل داده می‌شود اما در خصوص مراحل بعدی هیات‌مدیره شرکت باید تصمیم‌گیری کند.