جایگزینی پرایدهای کارکرده با پرایدهای گازسوز از امروز

خبرگزاری موج - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح جایگزینی خودروی پراید کارکرده با پرایدهای دوگانه‌سوز از سوی شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا آغاز می‌شود. از ۱۳ بهمن‌ماه جاری و به مدت دو هفته، ثبت‌نام برای جایگزینی خودروهای کارکرده پراید با پراید دوگانه‌سوز و محصول ریو از سوی گروه خودروسازی سایپا و شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا (ستکو) آغاز خواهد شد. براساس این گزارش، در این طرح خودروهای پراید مدل ۱۳۸۱ به بالا و با حداکثر پیمایش ۱۲۰‌هزار کیلومتر می‌توانند جایگزین شود و خودروی نو تحویلی «پراید صبا و سایپا ۱۴۱ دوگانه‌سوز و محصول ریو» است.

طرح جایگزینی خودروی پراید با پرایدهای دوگانه‌سوز در مرحله اول برای شهر تهران و از سوی نمایندگی‌های منتخب اجرا خواهد شد، به طوری که بیش از ۲۰ نمایندگی برای ثبت‌نام از علاقه‌مندان انتخاب شده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا مصمم است که تا پایان خرداد ۸۷، پنج‌هزار دستگاه خودروی کارکرده را در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با محصولات نو و بهسازی شده وارد کند. علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جهت اطلاع از نمایندگان منتخب و مراحل اجرای طرح جایگزینی خودروی کارکرده با پرایدهای دوگانه‌سوز می‌توانند به نشانی WWW.AutoSetco.COM مراجعه کنند.