گروه خودرو - خودروی تندر - 90 هم به ناوگان تاکسیرانی کشور می‌پیوندد.
ربیعیان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کل کشور ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: هم‌اکنون چهار خودروی سمند، پژو ۴۰۵، پراید و البته پیکان جزو ناوگان تاکسیرانی کشور به حساب می‌آیند که ما پیشنهاد ورود تندر - ۹۰ را هم به این ناوگان مطرح کرده‌ایم.

وی با بیان این که ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی نیازمند اخذ مجوز و تاییدیه اداره راهور ناجا است، افزود: در صورت موافقت اداره مذکور با این پیشنهاد، خودروی تندر - 90 در ابتدا به صورت آزمایشی وارد ناوگان شده و در صورت رضایتمندی، این خودرو نیز به جمع سایر خودروهای این ناوگان خواهد پیوست.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کل کشور در حالی از احتمال ورود تندر - ۹۰ به ناوگان تاکسیرانی کشور خبر داد که به گفته وی از حدود دو سال پیش اتحادیه تاکسیرانی به دنبال تصویب طرحی است که در پی آن تنها یک مدل خودرو در ناوگان مربوطه جای گرفته و به عنوان تاکسی شناخته شود.
وی در این زمینه تصریح کرد: اگر مراجع ذی‌ربط این طرح را تصویب کنند، تنها یک مدل خودرو که از لحاظ کیفیت و کمیت در سطح مناسبی قرار داشته و توان پاسخگویی به نیاز ناوگان تاکسیرانی کشور را داشته باشد، به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ربیعیان ادامه داد: البته رسیدن به اهداف این طرح و اجرایی شدن آن نیاز به زمان دارد که اگر زیرساخت‌های لازم فراهم شود، سعی می‌کنیم پس از سال 1390 یک خودروی واحد را به عنوان تاکسی قابل تردد در کشور در نظر بگیریم.