ایسنا- مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گفت: مرحله دوم طرح خرید نقدی خودروهای فرسوده همزمان با دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

داداشی با اشاره به این که تحویل خودروهای جایگزین در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سال ۸۶ از هفته آینده آغاز خواهد شد، افزود: از ۳۹۱هزار نفر ثبت‌نام شده در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سال ۸۶، ۲۰۰‌هزار نفر فراخوان شده که براساس آخرین آمارها ۱۵۰‌هزار نفر از این افراد در بانک پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به این که سایر پذیرفته‌شدگان نیز باید هرچه سریع‌تر به بانک مراجعه کنند، افزود: تا کنون پرونده بانک ۱۲۰‌هزار متقاضی تکمیل و ۱۱۰‌هزار نفر از این افراد نیز نمایندگی خودروسازی و زمان مراجعه به مراکز اسقاط را انتخاب کرده‌اند. مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با تاکید بر این که امکان مراجعه ۴۰‌هزار متقاضی به مراکز اسقاط فراهم شده است، تصریح کرد: تا کنون ۲۲‌هزار نفر در این مراکز پذیرش شده‌اند و خودرو ۱۹‌هزار متقاضی نیز اسقاط شده و نمایندگی‌ها در حال تماس برای ادامه مراحل با این افراد هستند. وی در ادامه گفت: آن دسته از متقاضیانی که ۲۵ آذر و ۱۵ دی ماه سال‌جاری در فراخوان مراکز اسقاط قرار گرفته و توسط مرکز اسقاط با تماس تلفنی فراخوان شده‌اند، در صورتی که تا روز دوشنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مراکز اسقاط مربوطه مراجعه نکنند، از انجام ادامه فرآیندشان جلوگیری خواهد شد. مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده همچنین از متقاضیان خواست که در فرصت باقی‌مانده نسبت به مراجعه به مراکز اسقاط و انجام فرآیند اقدام کنند؛ در غیر این صورت از طرح جایگزینی سال ۸۶ حذف خواهند شد.