روابط‌عمومی ایران‌خودرو- شرکت ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرایط پیش‌فروش خودروهای خود را در بهمن ماه اعلام کرد. هاشمی، مدیر بازاریابی ایران‌خودرو با بیان این مطلب گفت: در جدول فروش بهمن ماه این شرکت، تحویل پژو پارس دوگانه‌سوز در مرداد ماه، سوزوکی دنده اتوماتیک، سمند ال‌ایکس و پژوپارس در خرداد ماه و در شهریور ماه وانت باردو، پژو روآ، پژو۲۰۶ تیپ ۲ با موتور جدید، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار دوگانه‌سوز و ۴۰۵جدید دوگانه‌سوز تحویل خواهد شد.

وی گفت: محصولاتی که از طریق جدول فروش ایران‌خودرو به فروش می‌رسد از شرایطی نظیر انتخاب بیمه بدنه توسط مشتری با تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

هاشمی ادامه داد: همچنین با توجه به بازار سیاه به وجود آمده برای تسهیلات اعتباری بانک‌ها، ایران‌خودرو سعی کرده تا در این ماه شرایط قبلی فروش برای دارندگان وام‌های بانکی را ادامه دهد تا این دسته از مشتریان بتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: نوسانات قیمت خودرو در بازار امسال موجب شد تا سرمایه‌های سرگردان جامعه به سمت بازار خودرو گرایش یافته و حجم تقاضای خودرو افزایش یابد.

مدیر بازاریابی ایران‌خودرو تصریح کرد: جدول فروش خودرو در بهمن ماه از چند منظر با دیگر فروش ماهانه این شرکت تفاوت دارد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به همزمانی به دهه مبارک فجر، فروش خودرو برای مشتریان ایران‌خودرو با استقبال آنها روبه‌رو شود.