تحویل خودروهای فروش نقدی سایپا 20روزه انجام می‌شود

خبرگزاری فارس- مدیر فروش شرکت سایپا گفت: تحویل خودروهای شرکت سایپا در قالب طرح فروش نقدی به روز شده است.

فرزاد نشان با بیان این مطلب اظهار داشت: تحویل خودروهایی که تحت عنوان فروش نقدی عرضه می‌شوند، در سایپا کاملا به روز است، البته برای اینکه در مقابل مشتریان بدقول نشویم، دوره انجام تعهدمان را ۲۰ روزه کرده‌ایم. وی تاکید کرد: سایپا هم‌اکنون جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه تاخیر در تحویل خودرو در سیستم‌های خود ندارد و تمامی تعهدات سایپا برای تحویل خودروهای پیش فروش شده انجام می‌شود.

مدیرفروش سایپا گفت: برای تحویل هزار دستگاه زانتیای باقی مانده از تعهداتمان نیز برای مشتریان دعوتنامه فرستاده‌ایم و از ۲۵هزار پراید دوگانه سوز نیز تحویل ۳هزار دستگاه باقی مانده است.

نشان در پاسخ به پرسش که در خصوص زمان عرضه پراید سایپا ۱۳۲ که قرار بود در نیمه دوم امسال به بازار عرضه شود، یادآور شد: تا تولید سایپا ۱۳۲ به تولید انبوه نرسد، فروش آن را شروع نخواهیم کرد.

نشان تاکید کرد: قصد داریم در تولید پراید ۱۳۲ به یک تیراژ قابل قبول برسیم تا با شروع عرضه تجربه افزایش قیمت را نداشته باشیم.

مدیر فروش ایران‌خودرو نیز درباره زمان تحویل محصولات ایران‌خودرو گفت: زمان انجام تعهدات ایران خودرو در تحویل خودروهای پیش ثبت‌نام شده تا پایان سال به ۴۵ روز می‌رسد.

علی‌اصغر سرایی‌نیا، با بیان این مطلب درخصوص نارضایتی مردم از تاخیرهای به وجود آمده در تحویل خودروهایی که برای خرید پیش ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: ایجاد تعهدات تبصره ۱۳ برای جایگزینی خودروهای فرسوده و تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل در تاخیرهای به‌وجود آمده نقش داشته است.

وی با بیان اینکه ایجاد این تعهدات برای خودروسازان سبب ایجاد تاخیرهای بعضا ۶ ماهه نیز در تحویل خودروهای مشتریان شده است، افزود: اخیرا این تاخیر‌ها به ۲ ماه کاهش یافته و درصددیم تا عید، این زمان را به ۴۵روز نیز برسانیم و طبق قراردادی که با مشتریان خود می‌بندیم ظرف مدت ۴۵ روز خودرو را تحویل دهیم.

سرایی این مدت زمانی را استاندارد خودروسازان جهان در تحویل خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: براساس دستور وزیر صنایع و معادن که ریاست ستاد تبصره ۱۳ را نیز عهده‌دار بودند، میان انجام تعهدات تبصره ۱۳ و عرضه محصولات دوگانه سوز به مردم تعادلی به‌وجود آمده است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در تحویل چند محصول گروه ایران خودرو به روز شده‌ایم و تا پایان سال در زمینه تحویل سایر محصولاتمان نیز به روز خواهیم شد.