خبرگزاری موج - به زودی مرحله جدید جایگزینی خودروهای دست دوم پراید با محصولات سایپا شامل صبا، سایپا ۱۴۱ دوگانه‌سوز و ریو از سوی شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا آغاز خواهد شد.

رمضان شرقی، مدیرعامل شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا با اعلام این خبر افزود: طرح جایگزینی خودروی پراید با پرایدهای دوگانه‌سوز در مرحله اول برای شهر تهران و از سوی نمایندگی‌های منتخب اجرا خواهد شد. وی اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا و شرکت «ستکو» به عنوان مبتکر طرح جایگزینی خودروهای دست دوم (کارکرده)، جایگزینی ۶۸۰‌هزار دستگاه خودروی دست دوم با محصولات نو یا بهسازی شده را تا سال ۱۳۹۰ در دستور کار دارد.

شرقی مهم‌ترین اهداف اجرای طرح جایگزینی خودروهای دست دوم را ارائه خدمات به مشتریان قبلی گروه خودروسازی سایپا به‌صورت خدمات کارشناسی، بهسازی و اطلاع‌رسانی به منظور رضایت‌مندی در پذیرش خودروهای دست دوم و جایگزینی آن با خودروهای نو تولید گروه سایپا اعلام کرد.

مدیرعامل مهندسی بازرگانی خودرو سایپا اظهار امیدواری کرد که به زودی و در ادامه فعالیت‌های شرکت، شاهد گسترش طرح جایگزینی خودروی دست دوم با محصولات نو در سراسر کشور باشیم.