فارس- رییس ستاد تبصره ۱۳ گفت: اختصاص سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی، یکی از پیشنهادات مطرح شده در ستاد تبصره ۱۳ است که هنوز نوبت طرح و رسیدگی به آن فرا نرسیده است.

سید‌مهدی هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: ‌اختصاص سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی پیشنهادی است که در دستور کار و بررسی اعضای ستاد قرار دارد. وی افزود: البته هنوز نوبت طرح و رسیدگی به این پیشنهاد نرسیده، ولی در دستور کار ستاد قرار دارد و در مراحل بررسی است.

هاشمی گفت:‌ پذیرش یا رد این پیشنهاد بستگی به شرایط مصرف بنزین کشور دارد که اگر تا آن زمان شرایط اجازه دهد، از پذیرش و تصویب این پیشنهاد خوشحال می‌شویم.

وی در خصوص افت فشار در جایگاه‌های گاز و مشکل سوخت‌گیری اتوبوس‌های گازسوز اظهار داشت: جایگاه‌ها مجهز به کمپرسورهای افزایش فشار گاز و انتقال آن به مخازن اتوبوس‌ها و دیگر خودروهای گازسوز هستند. لذا مشکل گازرسانی در این حد مطرح نبوده است.

به گفته وی، به نظر می‌رسد تمایل چندانی در اتوبوسرانی برای استفاده از اتوبوس‌های گازسوز نیست که دلیل آن زمان بر بودن و دفعات سوخت‌گیری این وسایل است که سبب شده تمایل کمتری برای استفاده از آنان ایجاد شود.