روابط عمومی ایران‌خودرو- شرکت ایران خودرو در راستای سیاست‌های دولت و به منظور کنترل بازار، تاپایان سال جاری هر هفته بیش از ۴‌هزار دستگاه انواع محصولات خود را به صورت فروش فوری عرضه می‌کند. علی اصغر سرایی‌نیا معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان مطلب فوق افزود: نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو ملزم به رعایت عرضه خودرو‌ها طبق قیمت‌های فروش فوری ماهانه این شرکت هستند.

وی تاکید کرد: کلیه نمایندگی‌های مجاز و فروشندگان محصولات ایران خودرو موظفند دستورالعمل‌های این معاونت را رعایت کنند. وی هشدار داد: با هرگونه تخلف از سوی نمایندگی‌های فروش ایران خودرو در این زمینه برخورد قانونی خواهد کرد. سرایی‌نیا از طرح بازرسی نامحسوس در نمایندگی مجاز این شرکت خبر داد و اظهار داشت: عدم رعایت (قیمت فروش‌های فوری ماهانه) این موضوع به منزله گرانفروشی تلقی و سریعا در مورد فسخ قرارداد فی‌مابین اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت : از زمان ابلاغ طرح تنظیم بازار ( نهم مهر ماه ۸۶ ) توسط وزیر صنایع و معادن تا کنون این شرکت بیش از ۱۲هزار دستگاه انواع محصولات خودرو را بر مبنای قیمت‌های اسفند سال ۸۵ به بازار عرضه کرده است. سرایی‌نیا گفت؛ شهروندان، درصورت هرگونه مشاهده تخلفی از سوی نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در زمینه فروش محصولات این شرکت با قیمت‌های مصوب می‌توانند با شماره تلفن ۴۸۹۰۱ تماس بگیرند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.