سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در صورت عدم تمکین انجمن خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت این کمیسیون شکایتی را به محاکم قوه قضائیه تقدیم خواهد کرد تا دادگاه به سرعت برگزار شود. تسنیم - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در صورت عدم تمکین انجمن خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت این کمیسیون شکایتی را به محاکم قوه قضائیه تقدیم خواهد کرد تا دادگاه به سرعت برگزار شود.

مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر دبیر انجمن خودروسازان درباره عمل نکردن به دستورالعمل شورای رقابت گفت: کمیسیون اصل 90 طی هفته گذشته جلسه‌ای را با شورای رقابت برگزار کرد که براساس آن مقرر شد شورای رقابت دستورالعمل تعیین قیمت را تصویب کرده و در اختیار سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان قرار دهد. وی افزود: اگر انجمن خودروسازان دستورالعمل شورای رقابت را اجرا نکنند، کمیسیون اصل 90 به عنوان قوی‌ترین دستگاه نظارتی وارد کار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 در صورت عمل نکردن انجمن خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت علاوه بر اینکه گزارشی را تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌کند، شکایتی را از انجمن خودروسازان به محاکم قوه قضائیه ارائه می‌دهد که طبق قانون باید اولین جلسه دادگاه تشکیل و حکم صادر شود.