واحد مرکزی خبر - سازمان نظارت بر کیفیت کالاهای مصرفی در چین از شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن خواست خودرو‌های معیوب را از بازار این کشور جمع‌آوری کند. سازمان نظارت بر کیفیت کالاها در چین در بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد تحقیقات این سازمان نشان می‌دهد وجود مشکلاتی در جعبه دنده خودروهای فولکس واگن قدرت موتور این خودرو را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. ژانگ یوآنپینگ سخنگوی این سازمان گفت اگر فولکس واگن اقدامات لازم را انجام ندهد سازمان نظارت بر کیفیت کالاها این شرکت خودروسازی را مجبور خواهد کرد خودروهای معیوب را جمع‌آوری کند. به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از پکن، جمعه گذشته تلویزیون مرکزی چین گزارشی درباره کیفیت این خودروها پخش و به بررسی مشکلات جعبه دنده در برخی از مدل‌های فولکس واگن پرداخت که بر قدرت موتور تاثیر می‌گذارد و خطرات امنیتی در پی دارد. واحد مرکزی خبر - سازمان نظارت بر کیفیت کالاهای مصرفی در چین از شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن خواست خودرو‌های معیوب را از بازار این کشور جمع‌آوری کند.

سازمان نظارت بر کیفیت کالاها در چین در بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد تحقیقات این سازمان نشان می‌دهد وجود مشکلاتی در جعبه دنده خودروهای فولکس واگن قدرت موتور این خودرو را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ژانگ یوآنپینگ سخنگوی این سازمان گفت اگر فولکس واگن اقدامات لازم را انجام ندهد سازمان نظارت بر کیفیت کالاها این شرکت خودروسازی را مجبور خواهد کرد خودروهای معیوب را جمع‌آوری کند. به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از پکن، جمعه گذشته تلویزیون مرکزی چین گزارشی درباره کیفیت این خودروها پخش و به بررسی مشکلات جعبه دنده در برخی از مدل‌های فولکس واگن پرداخت که بر قدرت موتور تاثیر می‌گذارد و خطرات امنیتی در پی دارد.