ایسنا- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: مسوولان طرح سهمیه بندی بنزین، برای کاهش سهمیه بنزین تاکسی‌ها از انجام هر گونه هماهنگی با سازمان تاکسیرانی خودداری کردند.

تیموری کرمانی اظهار کرد: متاسفانه هیچ‌گونه هماهنگی برای کاهش سهمیه بنزین تاکسی‌ها صورت نگرفت و کاهش سهمیه‌ها، صد در صد مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت. وی تصریح کرد: سهمیه موجود، جوابگوی نیاز برخی تاکسی‌ها نیست و کفاف ۳۲ خط با مسیر شیب‌دار، فرودگاه‌ها و برخی از خطوط دیگر را نمی‌دهد و از سوی دیگر در برخی از خطوط تاکسیرانی به واسطه نوع مسیر امکان استفاده از گاز وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه تاکید کرد: خطوط حومه تاکسیرانی بیش از همه خطوط با مشکل مواجه‌اند و با شرایط کنونی دیگر کارآیی لازم را نخواهند داشت و عملا نیمه فعال می‌شوند و به طور قطع این مسائل سبب ازدحام مسافران و کاهش کارایی تاکسیرانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با کاهش سهمیه‌ بنزین و کمبود جایگاه‌های گاز روز به روز صف‌های دریافت سوخت عریض و طویل‌تر می‌شود که این امر به معنای از رده خارج شدن بخش عظیمی از تاکسی‌ها از عرصه خدمات‌رسانی در طی روز و به دنبال آن ازدحام مسافران در سطح شهر است.