ایرنا - غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسالانه قطعات خودرو در پاریس با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

نمایشگاه دوسالانه قطعات خودرو و لوازم یدکی در پاریس با حضور دو هزار و یکصد شرکت از ۵۶کشور جهان از هفته گذشته در نمایشگاه «ویلپن» در حومه پاریس گشایش یافت که تا امروز ادامه دارد. این نمایشگاه با شعار «صنعت اتومبیل از طراحی تا تعمیر» دارای شش سالن است که شرکت‌کنندگان، انواع قطعات خودرو، لوازم یدکی و چگونگی مراحل تعمیرات و خدمات پس از فروش را به نمایش گذاشته‌اند.

از ایران هم شرکت «ساپکو» به عنوان مدیریت زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو به همراه ۲۰شرکت سازنده قطعه و تولیدکننده لوازم یدکی خودرو در این نمایشگاه حضور دارند.

در غرفه ‌ایران که ۳۰۰مترمربع مساحت دارد، انواع قطعات خودرو، لوازم یدکی، تزئینات داخل و سیستم‌های امنیتی خودرو، به نمایش گذاشته شده است.

«محمدتقی جوینده»، نماینده گروه صنعتی ایران خودرو در پاریس هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارائه توانمندی‌های داخلی در زمینه تولید قطعات، لوازم یدکی خودرو، بازاریابی و توسعه صادرات قطعه به خودروسازان معتبر اروپایی اعلام کرد.

وی استقبال شرکت‌کنندگان از غرفه ایران را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: قراردادهایی برای فروش قطعات یدکی خودرو به مشتریان خارجی به امضا رسیده است که در صورت نهایی‌شدن، جزئیات آن اعلام می‌شود.