ایسنا- خودرو S۲۱ اوایل سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و قیمت آن بین ۶ تا ۷‌میلیون تومان خواهد بود. منوچهر منطقی، مدیرعامل ایران‌خودرو، با اعلام این خبر گفت: مراحل ثبت شرکت مشترک چینی - ایرانی - کانادایی در حال انجام است و به دلیل این که سرمایه‌گذاری خارجی در میان است، مراحل ثبت قانونی آن کمی طول می‌کشد.

وی در خصوص کلنگ‌زنی کارخانه تولید خودروهای چینی (چری) در بابل نیز گفت: اگر شرکا تصمیم بگیرند که بابل بهترین مکان برای ایجاد کارخانه است، این کار انجام می‌شود.

او درباره کاهش تولید ایران خودرو در مردادماه و دلیل آن اظهار کرد: در آن مقطع زمانی به دلیل تعطیلات تابستانی و از سوی دیگر با توجه به محدودیت تولید خودروهای بنزینی، تیراژ تولید کاهش یافت، ولی این کاهش فقط برای ایران‌خودرو نبوده است.

منطقی با اشاره به این که تولید این شرکت از ماه آبان‌ به حالت عادی بازمی‌گردد، اظهار کرد: البته تولید ما نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

وی همچنین درباره سهمیه تولید خودروی بنزینی ایران خودرو تا پایان سال گفت: در این زمینه یک‌سری خودروهای کم مصرف داشتیم که برای آنها محدودیتی نبود، ولی از این سهمیه ۴۰‌درصد آن مصرف و ۶۰‌درصد آن باقی‌مانده است.