گروه خودرو- هم‌اکنون ۴۰‌هزار و ۵۹۱دستگاه خودروی تحت ریسک در خیابان‌های کشور تردد دارند و متاسفانه صاحبان آن هنوز جوابی به فراخوان ایران‌خودرو نداده‌اند.

طرح فراخوان و ارتقای سیستم سوخت‌رسانی ایران خودرو از ۱۵ فروردین ماه سال‌جاری و با مسوولیت شرکت امداد‌خودرو ایران آغاز شد که در این مرحله ۳۲۶‌هزار و ۷۹۰ خودرو را در‌بر‌می‌گرفت. براساس این گزارش، تاکنون ۸۸‌درصد از خودروهای تحت ریسک برابر با ۲۹۶‌هزار و ۱۹۹ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، سمند و پارس در فراخوان ایران خودرو شرکت کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: صاحبان ۳۱‌هزار و ۱۲۷ دستگاه خودرو به‌رغم حضور در طرح فراخوان ایران خودرو، در زمان مقرر حاضر نشده و تاکنون مراجعه نکرده‌اند.

همچنین صاحبان ۹‌هزار و ۴۶۴ دستگاه خودرو در نوبت انتظار هستند و وقت بررسی خودروهای آنها فرا‌نرسیده است.

به گزارش مسوولان شرکت امداد‌خودرو ایران، تاکنون ۱۸‌میلیون پیامک برای حضور در طرح فراخوان ایران خودرو به خریداران محصولات این شرکت ارسال شده است.

بنابراین گزارش، یک‌میلیون و ۷۷۷‌هزار و ۱۸ مکالمه ورودی و خروجی برای طرح فراخوان و در مرکز پیام امداد خودرو ایران نیز ثبت شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، حضور در طرح فراخوان تا پایان آبان ماه امسال تمدید شده است و این در حالی است که چنانچه خودرویی به دلیل عیب در سیستم سوخت‌رسانی دچار آتش‌سوزی شود، هیچ خسارتی به آن تعلق نخواهد گرفت.