گروه خودرو-پس از گذشت یک ماه از مطرح شدن تشکیل معاونت خودرو از سوی وزارت صنایع و معادن هنوز کاندیداهای در نظر گرفته شده برای احراز این پست از سوی محرابیان سرپرست وزارت صنایع و معادن اعلام نشده و همچنان گمانه‌زنی‌ها در این زمینه ادامه دارد. سرپرست وزارت صنایع و معادن پس از مطرح کردن تشکیل معاونت خودرو اعلام کرد که برای تعیین پست معاونت خودرو لیست ۷ نفره‌ای در نظر گرفته که به زودی فرد برگزیده اعلام خواهد شد. امتناع از اعلام اسامی در نظر گرفته شده برای احراز پست معاونت خودرو موجب گمانه‌زنی‌های بسیاری در این زمینه شده است.

شنیده‌ها حاکی است جواد نجم‌الدین، مدیرعامل کنونی مگاموتور و یکی از گزینه‌های احتمالی برای احراز این پست است که نسبت به سایر گزینه‌ها از شانس بیشتری برای احراز این پست برخوردار است.

برخی اخباردیگر نیز حکایت از آن دارد که منوچهر منطقی، مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو نیز در لیست ۷ نفره محرابیان قرار دارد و این پست به منطقی نیز پیشنهاد شده است اما مدیرعامل ایران‌خودرو نشستن بر صندلی معاونت خودرو را نپذیرفته است. حمیدرضا کاتوزیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این پرسش که گزینه‌های احتمالی برای پست معاونت خودرو چه کسانی هستند اظهار داشت: هنوز اسامی به صورت رسمی اعلام نشده ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نجم‌الدین، مدیرعامل مگاموتور، طاهری، مدیرعامل سابق شرکت ساپکو، غروی، مدیرعامل سابق شرکت ایران‌خودرو و ویسه، رییس سابق سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای احراز این پست در نظر گرفته شده‌اند. کاتوزیان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر منتفی شدن تشکیل معاونت خودرو اظهار داشت: تشکیل معاونت خودرو پیشنهاد رییس جمهوری است که از سوی سرپرست فعلی وزارت صنایع و معادن مطرح شده است و احتمال منتفی شدن آن وجود ندارد.