ایسنا- قیمت خودرو در هفته گذشته با افزایش همراه بود. در هفته گذشته قیمت پراید بنزین‌سوز با افزایشی معادل ۲۰۰‌هزار تومان به ۷میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان رسید. البته نوع گازسوز این خودرو نیز با حدود ۱۵۰‌هزار تومان افزایش به ۸میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان رسید.

در این میان زانتیا که مدتی است با کاهش تولید روبه‌رو شده، هفته گذشته رکورد قیمت را شکست و مدل ۲۰۰۰ این خودرو ۲۶‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان به فروش رسید که در چند هفته اخیر بی‌سابقه بوده است.

در هفته گذشته تداوم افزایش قیمت پژو پارس به دلیل کاهش عرضه ادامه داشت و قیمت آن به ۱۷‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.

پژو ۴۰۵ بنزین‌سوز نیز بدون افزایش قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰‌هزار‌تومان در بازار تهران معامله شد، ولی نوع گازسوز آن با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

پژو ۲۰۶ نیز بدون افزایش محسوسی در قیمت آن هفته گذشته حدود ۱۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین سمند بنزین‌سوز در هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۹۰۰ و تا ۱۳ میلیون تومان نیز معامله شد و نوع گازسوز آن نیز ۱۴ تا ۱۴ میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش رفت.

در این میان نوع بنزین‌سوز و گازسوز وانت پیکان بدون نوسان چندانی نسبت به هفته‌های گذشته به ترتیب با شش‌میلیون و ۸۰۰ و هفت میلیون و ۵۰هزار تومان فروخته شد. مگان اتوماتیک (مدل ۲۰۰۶) نیز حدود ۳۰میلیون تومان در بازار تهران به فروش رفت.