ایکوپرس - قائم‌مقام مدیرعامل رنو گفت: ایران یکی از جامعه‌های بزرگ تجاری است که توسعه همکاری استراتژیک با این کشور برای شرکت رنو بسیار اهمیت دارد.

ژان پیر ولود، قائم‌مقام مدیرعامل رنو در کیفیت، در نشست مشترک با چند تن از مدیران ایران خودرو اظهار کرد: ۱۰ سال پیش بازار ایران برای رنو خیلی مهم نبود ولی امروز ایران جزو ۱۰ بازار اول شرکت رنو است. وی با بیان اینکه ایران مهم‌ترین بازار رنو در حوزه آسیا و خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: پتانسیل بسیار بزرگی در بازار ایران وجود دارد که این بازار می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای شرکت رنو باشد.

قائم‌مقام مدیرعامل رنو روابط فعلی رنو و ایران را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: شرکت رنو علاقه دارد همکاری‌های استراتژیک خود و ایران را گسترش دهد.

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم که بازار ایران برای رنو بسیار مهم است، از این رو با تمام توان تولید خودرو در این کشور را حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد. ولود همچنین درباره فعالیت‌های کیفی در حال انجام در شرکت ایران خودرو گفت: کیفیت محصولات تولیدی در ایران روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود و شرکت ایران خودرو دستاوردهای مناسبی در این زمینه به دست آورده است. قائم‌مقام مدیرعامل رنو با بیان اینکه کیفیت همواره یک اصل مهم برای رنو بوده است، خاطرنشان کرد: لزوم حضور موفق و پررنگ در بازار ایران افزایش کیفیت است به شکلی که بتوان از سایر رقبا پیشی گرفت و سهم بیشتری از این بازار مهم کسب کرد.

در این نشست کیانوش پورمجیب، معاون کیفیت ایران خودرو برنامه‌ها و دستاوردهای کیفی این شرکت را تشریح و برای تبادل تجارب در سیستم‌های کیفیت اعلام آمادگی کرد.همچنین مقرر شد در راستای توسعه سیستم یکپارچه کیفیت ایران خودرو، در پروژه‌های آتی انتقال تجارب و دانش فنی سیستم‌های کیفیت رنو به ایران خودرو منتقل شود.